Conditii de returnare

Conform Ordonantei nr. 130/2000 (actualizata de OUG 34/4.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. 

Cu toate acestea, SC Deo Volente SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 14 zile lucrătoare, dupa o notificare in prealabil la adresa de email: office@deovolente.ro sau la numarul de telefon: 0722195720.

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

·         Produse desigiliate (desfacute), deteriorate (care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura) sau descompletate.

·         Produse pentru care nu se poate garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.


Procedura de denuntare si retur:

PASUL 1

Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:

o    la adresa de  email office@deovolente.ro 

o    la numarul de telefon 0722195720

o    prin posta/curier sau altă modalitate de comunicare la distanţă la adresa str. Oașului nr. 11, Otopeni, Jud. Ilfov. 

PASUL 2

  • Un operator va prelua cererea dumneavoastra de retur si va va ajuta sa efectuaţi procedurile necesare pentru a finaliza returul.

PASUL 3

  • Clientul trimite coletul împreună cu toate documentele primite inițial, achitând integral cheltuielile pentru returul coletului.

PASUL 4

  • Suma achitata initial de client – fără taxele de transport – va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea integrală şi verificarea coletului de retur la sediul Deo Volente SRL. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului.

Alte observații:

  • Rambursarea sumei de retur se poate efectua în contul clientului, în urma unei notificări scrise sau verbale prin care se indică nr. de cont si banca unde se vor returna banii sau prin mandat poştal, la Oficiul Poştal arondat domiciliului clientului.


Colet returnat fara anunt in prealabil

In cazul in care nu se respecta procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fara anunt in prealabil, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul. Deo Volente SRL poate refuza colaborarea cu clienţii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.


SC Deo Volente SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maximum 10 zile calendaristice: office@deovolente.ro. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila, se vor aplica prevederile legislaţiei româneşti.